ලියපදිංචි කිරීමට අවශ්‍ය HS-Code

HS-Code හෝ නම මඟින් සොයන්න

Policies

ලබා දිය යුතු ලේඛණ

  • භාණ්ඩ ලඟා වීමට පෙර.
    • අයදුම්කරුගේ ඉල්ලීම සහිත ලිපියක්.
    • නාමමාත්‍ර ඉන්වොයිසිය.
    • සැපයුම්කරු භාණ්ඩ නොමිලේ එවන බවට තහවුරු කරන ලිපියක්
    • ව්‍යාපෘතියක් සඳහා ආනයනයන කරන්නේ නම් එම ගිවිසුමේ පිටපතක්.

ගාස්තු -රු. 500.00   

  • භාණ්ඩ ලඟා වූ පසු.
    • අයදුම්කරුගේ ඉල්ලීම සහිත ලිපියක්.
      වාණිජ ඉන්වොයිසිය, නෞභාර/ ගුවන් භාර පත, රේගු ප්‍රකාශණය, භාර දීමේ නියෝගය (Delivery order), ඇසුරුම් ලැයිස්තුව (Packing list).
      සැපයුම්කරු භාණ්ඩ නොමිලේ එවන බවට තහවුරු කරන ලිපියක්.
      ව්‍යාපෘතියක් සඳහා ආනයනයන කරන්නේ නම් එම ගිවිසුමේ පිටපතක්.

ගාස්තු -රු. 1000.00   

  • ක්‍රමවේදය
    • ඉහත ලියවිලි අදාළ ඒකකයේ කවුන්ටරය වෙත  භාරදීම
    • අනුමැතිය ලද ලියවිලි  සඳහා කවුන්ටරය වෙතින්  ලබාදෙන  ලඳුපතට අදාලව සරප් වෙත  ගෙවීම්  කිරීම
    • ගාස්තු ගෙවූ රිසිට් පත  කවුන්ටරය වෙත  භාරදීම
    • මුද්‍රා තබන ලියවිලි අත්සන් කළ පසු අදාළ ඒකකයේ කවුන්ටරය වෙතින්  ලබාගැනීම

ලබා දිය යුතු ලේඛණ

  • අයදුම්කරුගේ ඉල්ලීම සහිත ලිපියක්.
  • බැංකුවෙන් නිකුත් කරන ලද ලිපියක් හෝ බැංකුව විසින් පිටසන් කරන ලද අයදුම්කරුගේ ලිපියක්.
  • වාණිජ ඉන්වොයිසිය.
  • නෞභාර/ ගුවන් භාර පත(B.L/ A.W.B.)
  • තක්සේරු දැන්වීම. (Assessment  notice)
  • රේගු ප්‍රකාශණයේ පිටපතක්. (Customs declaration)

ක්‍රමවේදය

  • ඉහත ලියවිලි අදාළ ඒකකයේ කවුන්ටරය වෙත  භාරදීම
  • අනුමැතිය ලද ලියවිලි  සඳහා කවුන්ටරය වෙතින්  ලබාදෙන  ලඳුපතට අදාලව සරප් වෙත  ගෙවීම්  කිරීම    
  • ගාස්තු ගෙවූ රිසිට් පත  කවුන්ටරය වෙත  භාරදීම
  • මුද්‍රා තබන ලියවිලි අත්සන් කළ පසු අදාළ ඒකකයේ කවුන්ටරය වෙතින්ලබාගැනීම

ගාස්තු  

රු.1000.00   (ඉන්වොයිසිය)

ලබා දිය යුතු ලේඛණ

  • ආනයන ආයතනයේ ඉල්ලීම සහිත ලිපියක්.
  • ව්‍යාපාරය ලියාපදිංචි කිරීමේ සහතිකය.
  • ආනයන සමාගමේ සංස්ථාපන සහතිකය.
  • අධ්‍යක්ෂ මණ්ඩල වාර්තාව. (Form 20)
  • පසුගිය වසර 2ක විගණන වාර්තා.
  • අවසන් මාස 3ක බැංකු ගිනුම් වාර්තා.
  • ආදායම් බදු‍  ගෙවීම් වාර්තා.
  • අගය එකතු කල බද්ද ගෙවීම වාර්තා.
  • සැපයුම්කරු සමග ඇතිකරගත් ගිවිසුම.
  • නාමමාත්‍ර ඉන්වොයිසිය.

ක්‍රමවේදය

  • ඉහත ලියවිලි අදාළ ඒකකයේ කවුන්ටරය වෙත  භාරදීම
  • අනුමැතිය ලද ලියවිලි  සඳහා කවුන්ටරය වෙතින්  ලබාදෙන  ලඳුපතට අදාලව සරප් වෙත  ගෙවීම්  කිරීම    
  • ගාස්තු ගෙවූ රිසිට් පත  කවුන්ටරය වෙත  භාරදීම
  • මුද්‍රා තබන ලියවිලි අත්සන් කළ පසු අදාළ ඒකකයේ කවුන්ටරය වෙතින්  ලබාගැනීම

ගාස්තු

රු. 1000.00

Required Documentation

  • Letter of Request of the Applicant along with Customs Query
  • Import Documents Set (Commercial Invoice, Bill of Lading, Customs Declaration)
  • Clarification by the Local Bank on the current state of remittance of exchange pertaining to import

Procedure

  • Submit the above documents to the Policy Division
  • Make payments to the Shroff  using the Paying-in-Voucher for approved documents    
  • Submit the receipt issued for the payment to the Policy Division
  • Obtain signed and seal-affixed documents from the relevant Division

Charges  

Rs. 1000.00